Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU!

Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU! - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU!
link : Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU!

Baca juga


Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU!


KUANTAN: Seorang ahli perniagaan, Joseph Tang, 40, yang mahu bertanding pada Pilihan Raya Umum Ke -14 (PRU-14) sebagai calon Bebas di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Semambu kecewa apabila gagal melakukan demikian ekoran dokumennya tidak lengkap.

Joseph tiba di pusat penamaan calon di Wisma Belia Indera Mahkota, dekat sini kira-kira pukul 9 pagi ini.

Katanya, keinginan untuk bertanding pada PRU-14 adalah disebabkan mempunyai sokongan di laman sosial sebelum ini.

“Saya membeli borang pencalonan itu Isnin lalu, tetapi tidak mengetahui dokumen yang perlu disediakan untuk menjadi calon. Sebaik sahaja tiba di lokasi, saya diberitahu dokumen tidak lengkap.

“Saya tidak mempunyai pengalaman, jadi perkara ini akan jadi pengajaran kepada saya jika mahu bertanding pada masa akan datang,” katanya. #sumber



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU!

Sekianlah artikel Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ahli Perniagaan Gagal Bertanding Calon Bebas DUN Semambu PRU! dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/ahli-perniagaan-gagal-bertanding-calon.html

Subscribe to receive free email updates: