Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas

Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas
link : Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas

Baca juga


Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas


CAMERON HIGHLANDS: Kerusi Parlimen Cameron Highlands menyaksikan pertandingan lima penjuru pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) ini tanpa bekas Presiden MyPPP Tan Sri M. Kayveas yang sebelum ini diuar-uar akan bertanding atas tiket Bebas di kerusi itu.

Kelibat bekas Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu yang dikenali dengan slogan 'Make Cameron Nice Again' tidak kelihatan di pusat penamaan calon di Pejabat Daerah dan Tanah Cameron Highlands di sini sehingga tempoh penyerahan borang pencalonan tamat pada 10 pagi tadi.

Pada 12.15 tengah hari, Pegawai Pengurus Pilihan Raya Cameron Highlands Datuk Ishak Md Napis mengumumkan kerusi tersebut akan ditandingi calon Barisan Nasional (BN-MIC) Datuk C. Sivarraajh, Wan Mahadir Wan Mahmud (PAS), M. Manogaran (PKR-DAP), Mohd Tahir Kassim (Berjasa) dan calon Parti Sosialis Malaysia (PSM) B. Suresh Kumar.

Bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Tanah Rata, calon BN-MCA Leong Tak Man berdepan Datuk S. Kumar (PAS) dan Chiong Yoke Kong (PKR-DAP).

Kerusi DUN Jelai pula bakal menyaksikan pertandingan empat penjuru antara penyandang Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail, 59 (BN-UMNO), Abdul Karim Nor (PAS), Dr Abdul Rasid Mohamed (PKR-PPBM) dan Mat Nor Ayat (PSM). #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas

Sekianlah artikel Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cameron Highlands Menyaksikan Pertandingan Lima Penjuru Tanpa Kayveas dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/cameron-highlands-menyaksikan.html

Subscribe to receive free email updates: