Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang

Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang
link : Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang

Baca juga


Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang


TEMERLOH: Bekas Ketua Pengarang Berita TV3 Mohd Khaidir Ahmad, 56, yang bertanding kerusi Parlimen dan Negeri atas tiket Bebas pada Pilihan Raya Umum ke-14 ini, hadir di pusat penamaan calon lengkap berpakaian baju Melayu dan bertanjak.

Mohd Khaidir hadir di pusat penamaan calon Dewan Tun Razak di sini pagi tadi bersama isteri Faizah Yusof (sebagai penyokong) dan adiknya Aminurashid Ahmad (pencadang).

Mohd Khaidir yang ditemui Bernama, berkata beliau berpakaian demikian sebagai simbolik untuk menggambarkan kawasan Temerloh sebagai tempat yang kaya dengan sejarah perjuangan.

"Sekarang tidak ada lagi pejuang kemerdekaan kerana negara kita telah lama merdeka, tetapi saya akan tetap berjuang untuk alam sekitar, seni budaya dan pembelaan rakyat," katanya.

Mohd Khaidir yang juga anak saudara kepada tokoh nasionalis negara, Pak Sako akan bertanding kerusi Parlimen Temerloh menentang Pengerusi BN Temerloh Datuk Seri Mohd Sharkar Shamsudin daripada Barisan Nasional dan Setiausaha Agung Amanah, Anuar Tahir. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang

Sekianlah artikel Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Khaidir Ahmad Bertanding Kerusi Parlimen Temerloh Dan Juga DUN Lanchang dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/khaidir-ahmad-bertanding-kerusi.html

Subscribe to receive free email updates: