Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14

Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14 - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14
link : Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14

Baca juga


Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14


KUANTAN: MCA Pahang  melakukan transformasi besar bagi menghadapi PRU14 kali ini dengan mengetengahkan beberapa calon muda dan berpotensi.

Pengerusinya Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata, parti komponen itu telah diberi ruang mengetengahkan tiga calon di Parlimen dan lapan bagi DUN di negeri ini.


Jelasnya, MCA memberi peluang kepada barisan calon baharu dan muda kerana yakin dengan kemampuan yang mereka boleh berikan.

"10 calon yang dipilih merupakan muka baharu dan  anak muda kecuali saya adalah calon lama di Parlimen Bentong.

"Kita yakin dengan kepimpinan orang muda dan mereka perlu diberikan peluang yang terbaik untuk diketengah menerajui parti," katanya kepada pemberita selepas Majlis Pengumuman dan Penyerahan Watikah kepada Calon-calon BN Pahang bagi PRU14.

Pengumuman dilakukan, Pengerusi BN Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob di Kompleks Yayasan Pahang, Tanjung Lumpur, di sini, hari ini.

Sementara itu, katanya, semua calon sudah bersedia sepenuhnya untuk memasuki gelanggang pemilihan.

"Kita harap mereka dapat kukuhkan parti dan bangunkan negeri ini serta kerajaan BN," katanya. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14

Sekianlah artikel Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Liow Tong Lai:MCA Pahang Lakukan Transformasi Besar Bagi Hadapi PRU-14 dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/liow-tong-laimca-pahang-lakukan.html

Subscribe to receive free email updates: