Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin

Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin
link : Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin

Baca juga


Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin


KUALA ROMPIN: Dewan Undangan Negeri (DUN) Tioman menyaksikan perlawanan empat penjuru apabila terdapat seorang calon bebas diumumkan bertanding di kerusi berkenaan.

Calon lain yang turut diumumkan bertanding oleh Pegawai Pengurus Pilihan Raya Parlimen Rompin P091, Datuk Mohd Zulkifli Hashim adalah calon BN, Datuk Seri Mohd Johari Hussain, calon Pas, Md Yunus Ramli dan calon PKR, Ahmad Sazili Mohd Nor.


Ia bukanlah suatu yang mengejutkan kerana calon bebas, Mohd Zolfakar Taib, 48, pernah bertanding di kerusi sama pada PRU13.

Ketika itu berlaku perlawanan tiga penjuru yang turut ditandingi calon BN, Datuk Seri Mohd Johari Hussain, calon Pas, Mohd Fadzli Mohd Ramly.

Bagaimana pun, kerusi DUN Tioman dimenangi oleh Mohd Johari dengan jumlah undi 8,883, Mohd Fadzli memperoleh 4,797 undi manakala Mohd Zolfakar hanya mendapat 71 undi sekali gus hilang deposit. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin

Sekianlah artikel Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pertembungan Empat Penjuru Berlaku Di Kerusi DUN Tioman, Rompin dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/pertembungan-empat-penjuru-berlaku-di.html

Subscribe to receive free email updates: