PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi

PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi
link : PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi

Baca juga


PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi


KUANTAN: Menjadi calon Barisan Nasional (BN) untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) merupakan satu tangggungjawab besar patah lagi bagi calon muda yang pertama kali turun ke gelanggang pilihan raya umum.

Ilmu politik yang belum penuh di dada berbanding dengan calon lama yang sudah masak dengan selok belok dalam arena itu sudah tentu sedikit sebanyak memberi tekanan kepada mereka untuk membuktikan kemampuan memberikan kemenangan kepada BN.

Bagi calon BN untuk kawasan Parlimen Paya Besar Mohamad Shahar Abdullah, 38, dalam menggalas tanggungjawab itu, beliau akan memberi fokus kepada suara akar umbi selain pengundi khususnya pengundi muda.

"Tetapi dalam masa yang sama saya juga tidak akan meminggirkan harapan dan suara golongan orang yang lebih berpengalaman," kata ketua Pemuda UMNO Pahang itu kepada Bernama ketika ditemui selepas Majlis Pengumuman dan Penyerahan Watikah kepada calon-calon BN Pahang bagi PRU14 di sini, hari ini.

Selain Mohamad Shahar, dua srikandi muda MCA turut tercalon buat pertama kali bagi PRU14 ini. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi

Sekianlah artikel PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU-14: "Calon Muda" BN Pahang Fokus Suara Akar Umbi, Pengundi dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/pru-14-calon-muda-bn-pahang-fokus-suara.html

Subscribe to receive free email updates: