Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab

Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab
link : Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab

Baca juga


Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab

♥ Assalamualaikum ♥
Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab : Telemovie kedua sempena ramadan ini. Sebelum ini kita telah disajikan dengan Telemovie Ramadan Terindah Nurani yang menggandingkan Izara Aishah dan Amar Asyraf. Telemovie tersebut telah mengangkat emosi penonton dan rata-rata menyukaikan watak izara aishah. Pelakon yang tak pernah menghampakan penonton. Terbaru untuk slot cerekarama TV3 sempena ramadan ini, kita bakal disajikan pula dengan telemovie yang diterajui oleh pelakon siti elizad dan khir rahman serta ramai lagi pelakon terlibat. Adakah telemovie puisi sedih Al-Kitab ini bakal menjadi pilihan penonton juga. Dan mungkinkah telemovie ini akan menjadi trending dan viral media. Jom kita layan Sinopsis Puisi Sedih Al-Kitab.

Puisi Sedih Al-Kitab, 10 Jun 2017
Produksi              : Aniq Communication
Pelakon                : Siti Elizad, Khir Rahman, Liza Othman, Riz Amin, Sein (Syed Hussein)

SINOPSIS PUISI SEDIH AL-KITAB :
Nadirah telah dihadiahkan dengan sebuah Al-Quran oleh ayahnya apabila dia berjaya khatam Al-Quran. Nadirah membawa Al-Quran tersebut ke kolej dan hanya membiarkannya. Dia bukan saja tidak membaca malahan tidak pernah membuka Al-Quran itu. Masa telah berlalu, kini Nadirah sudah berkahwin dan mempunyai anak. Satu hari, dia didatangi seorang lelaki asing yang membawa naskhah Al-Quran. Nadirah mula rasa malu apabila dia mendapat tahu lelaki itu mempelajari Islam dengan membaca Al-Quran manakala Nadirah telah lama meninggalkannya.
SitiElizat
Saksikan penampilan Siti Elizad dalam Puisi Sedih Al-Kitab.
Sumber tontonextra.com



✍ Sumber Pautan : ☕ Dunia Cik Akak

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rMx6cj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab

Sekianlah artikel Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sinopsis Cerekarama Puisi Sedih Al-Kitab dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/sinopsis-cerekarama-puisi-sedih-al-kitab.html

Subscribe to receive free email updates: