Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook

Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook
link : Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook

Baca juga


Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook

Pagi tadi jutawan kosmetik popular, Datuk Aliff Syukri telah berkongsi kejadian dimana pembantu rumahnya ditangkap mencuri. Berang dengan perbuatan pembantu rumah tersebut, Datuk Aliff memuat naik video secara LIVE di akaun Facebooknya.

Pembantu rumah yang berasal dari Indonesia itu telah mencuri kain sutera bertatahkan batu Swarovski , wang berjumlah RM100 dan beberapa helai pakaian. Namun, ada juga sesetengah netizen yang mengkritik Datuk Aliff sengaja ingin menunjukkan kemewahan yang beliau ada apabila menyatakan setiap harga barang yang dicuri.

Video tersebut sehingga saat ini sudah mendapat lebih 1 juta tontonan dan 11,808 perkongsian. Kesudahan kejadian tersebut tidak diketahui kerana video terakhir menunjukkan pembantu rumah tersebut merayu dengan Datuk Aliff agar beliau tidak dibawa ke balai polis.

Apa-apa pun, kami berpendapat perkongsian Datuk Aliff ini juga ada kebaikannya kepada mereka yang mempunyai pembantu rumah agar ia menjadi iktibar dan pengajaran untuk mereka.

Sumber: Beautifulnara



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rvkcve

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook

Sekianlah artikel Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Datuk Aliff Syukri Berang Pembantu Rumah Curi Barang Buat Video Live Di Facebook dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/datuk-aliff-syukri-berang-pembantu.html

Subscribe to receive free email updates: