Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib

Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib
link : Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib

Baca juga


Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib

PUTRAJAYA: Laporan berkaitan situasi yang dihadapi oleh konglomerat kelapa sawit Felda Global Venture (FGV) sudah siap namun Kerajaan masih lagi dalam proses meneliti fakta dalam isu tersebut.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau sudah meminta Datuk Seri Idris Jala untuk meneliti pilihan bagi mencari jalan terbaik untuk menyelesaikan masalah itu dan ia akan diumumkan pada masa yang sesuai.

“Laporan sudah siap. Namun, saya mahu beliau (Datuk Seri Idris Jala) meneliti pilihan penyelesaian,” katanya selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Kewangan Negara 2017 di Kompleks Kementerian Kewangan di sini.

Antara keputusan yang dicapai dalam mesyuarat tersebut adalah persetujuan supaya Kerajaan Persekutuan menyediakan caruman kepada Kumpulan Wang Rizab Negeri 2019 sebanyak RM290 juta.

Ini bagi membiayai pemberian berdasarkan tahap pembangunan ekonomi, infrastruktur dan Kesejahteraan Hidup (TAHAP).

Selain itu, Majlis Kewangan Negara juga telah menerima laporan bahawa prestasi perbelanjaan Pemberian Penyelenggaraan Jalan Raya Negeri (MARRIS) oleh Kerajaan Negeri semakin baik dengan prestasi perbelanjaan tahun lepas pada 103 peratus.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rvbDkj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib

Sekianlah artikel Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Laporan kemelut FGV oleh Idris Jala siap - PM Najib dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/laporan-kemelut-fgv-oleh-idris-jala.html

Subscribe to receive free email updates: