Video detik bersejarah Shima Anuar lesap

Video detik bersejarah Shima Anuar lesap - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video detik bersejarah Shima Anuar lesap, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video detik bersejarah Shima Anuar lesap
link : Video detik bersejarah Shima Anuar lesap

Baca juga


Video detik bersejarah Shima Anuar lesap

PELAKON Shima Anuar, 27, terkilan apabila satu-satunya salinan video pernikahan dan resepsi perkahwinannya hilang selepas cermin kereta milik suaminya Mohd Solih Toha, 42, dipecah Ahad lalu.

Shima Anuar

Video detik bersejarah Shima Anuar lesap

Kejadian berkenaan berlaku kira-kira jam 4 pagi sewaktu pasangan itu bersahur di sebuah kedai makan di Kampung Baru, di sini.

“Saya tidak kisah barangan lain diambil dan menganggap itu bukan rezeki kami. Namun saya sangat terkilan apabila salinan video pernikahan dan perkahwinan turut lesap.

“Pencuri itu mengambil sebuah beg yang berisi wang tunai, dokumen penting serta salinan video berkenaan. Memang sedih sangat kerana itu sajalah satu-satunya salinan yang kami ada,” katanya.

Shima bagaimanapun bersyukur kerana mereka selamat dan tiada di tempat kejadian sewaktu kereta suaminya dipecah.

“Saya mengidam nasi lemak dan kami makan lebih kurang 40 minit sahaja. Begitu pantas pencuri itu memecah kereta kami.

“Apapun, syukur kami selamat dan reda dengan apa yang berlaku,” katanya.

Pelakon berkenaan sudah membuat laporan polis di balai berhampiran.

Sumber: Harian Metro

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rHTmSu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Video detik bersejarah Shima Anuar lesap

Sekianlah artikel Video detik bersejarah Shima Anuar lesap kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video detik bersejarah Shima Anuar lesap dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/video-detik-bersejarah-shima-anuar-lesap.html

Subscribe to receive free email updates: