Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan

Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan
link : Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan

Baca juga


Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan

Meskipun pada awalnya berita mengenai Park Yoochun bakal melangsungkan perkahwinan mencetus kontroversi, terkini, akhirnya tarikh hari bahagia anggota kumpulan JYJ diumumkan.

Memetik laporan AllKPop, kedua-kedua belah keluarga telah bertemu pada Mac lalu dan bersetuju untuk menyatukan pelakon drama Missing You ini dengan bakal isterinya.

Yoochun yang akan berkahwin dengan wanita pilihannya, Hwang HaNa pada 10 September depan. Gadis tersebut merupakan cucu kepada jutawan yang juga pemilik perusahaan Namyang Dairy Products.

Pasangan ini mula berkenalan dan menjalin hubungan sejak awal tahun ini. Mereka dikatakan telah bertunang secara senyap-senyap

Terdahulu, laporan media menyebut, Yoochun sepatutnya melangsungkan perkahwinan pada bulan Ogos memandangkan dia kini sudah tamat menjalani latihan ketenteraan.

Ketika berita tersebut tersebar, Hwang HaNa bagaimanapun membuat kenyataan menafikan dia adalah tunang Yoochun sekaligus menyangkal khabar mereka akan berkahwin.

Laporan media menyebut, HaNa dikatakan membuat penafian tersebut gara-gara tertekan dengan komen dan kritikan daripada segelintir netizen mengenai hubungannya dengan Yoochun.

The post Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t1qEfy

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan

Sekianlah artikel Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Yoochun (JYJ) Kahwin Cucu Jutawan 10 September Depan dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/yoochun-jyj-kahwin-cucu-jutawan-10.html

Subscribe to receive free email updates: