BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14

BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14 - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14
link : BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14

Baca juga


BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14


MARAN: Bekas wakil rakyat DUN N.24 Luit, Nurhidayah Shahaimi dijangka tidak ada masalah untuk dipilih semula mewakili BN untuk bertanding di kerusi tersebut pada PRU14 ini.

Ini berdasarkan kepada jasa, sumbangan dan gerak kerja beliau selama ini yang diterima oleh sebahagian besar penduduk di kawasan ini. 

Biar pun beliau hanya menang dengan majoriti tipis 401 undi pada PRU14 lalu, namun komitmen yang ditunjukkan telah berjaya mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap kerajaan UMNO BN sebenarnya. 

Pada PRU13, Nurhidayah mendapat 4,631 undi mengalahkan calon PAS, M Shahrul Nizam (4,230) dan calon bebas Khairul Nizam Abdul Majid (262). 

Sekiranya dipilih, beliau dijangka berhadapan dengan calon PAS,  Mohd Soffian Abd Jalil yang merupakan adik kepada bekas ADUN Luit tiga penggal iaitu Dato' Munawar Abd Jalil. 

Pertembungan tiga penjuru pasti berlaku dengan calon Pakatan Harapan yang turut meletakkan calon mereka pada kali ini. #PDO


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14

Sekianlah artikel BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BN Mungkin Kekalkan Nurhidayah Untuk "Pertahan" DUN Luit PRU14 dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/bn-mungkin-kekalkan-nurhidayah-untuk.html

Subscribe to receive free email updates: