Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi

Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi
link : Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi

Baca juga


Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi


TEMERLOH: Calon Bebas Khaidir Ahmad memperjuangkan tiga teras utama melibatkan alam sekitar, rakyat teraniaya dan seni budaya bagi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14) akan datang.

Bertanding di dua kerusi, Parlimen Temerloh dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Lanchang, Khaidir yang juga bekas pengamal media mahu memenangi tiket politik itu sebagai platform untuk bersuara demi rakyat.

Menurutnya, isu alam sekitar merupakan fokud utama dalam perjuangannya memandangkan ia adalah nadi daerah ini.

"Masyarakat mula runsing dengan keadaan alam sekitar yang semakin meruncing sehingga ada yang telah menjejaskan pendapatan mereka terutama kepada pengusaha patin sangkar di Sungai Pahang.

"Jika diberi peluang, saya akan memperjuangkan isu ini termasuk menjadi pengantara dalam hal ehwal undang-undang buat rakyat teraniaya," katanya ketika ditemui semasa sesi bertemu orang ramai di Pasar Sehari di sini hari ini. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi

Sekianlah artikel Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Calon Bebas, Khaidir Perjuangkan Tiga Teras Utama Bertanding Dua Kerusi dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/calon-bebas-khaidir-perjuangkan-tiga.html

Subscribe to receive free email updates: