Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas

Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas
link : Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas

Baca juga


Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas


ALOR SETAR: Seorang lelaki yang merupakan gitaris kumpulan rock Ekamatra mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas tuduhan menyebabkan kematian seorang wanita warga emas pada 25 Februari lalu.

Tertuduh, Nurulazman Saliholdin @ Salihaldin, 44, membuat pengakuan itu selepas pertuduhan terhadapnya dibacakan di hadapan Hakim Najwa Che Mat.

Mengikut kertas pertuduhan, tertuduh yang berasal dari Batu Pahat, Johor didakwa menyebabkan kematian Kau Fu Eng, 71, di sebuah rumah di Taman Malaysia antara pukul 2 petang hingga 6 petang tarikh kejadian.

Pertuduhan dilakukan mengikut Seksyen 304(a) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 30 tahun dan denda.

Mahkamah menetapkan 23 Mei depan untuk menjatuhkan hukuman ke atas tertuduh. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas

Sekianlah artikel Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gitaris Ekamatra Mengaku Salah Sebabkan Kematian Warga Emas dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/gitaris-ekamatra-mengaku-salah-sebabkan.html

Subscribe to receive free email updates: