Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas

Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas
link : Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas

Baca juga


Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas


PUTRAJAYA: Anggota UMNO yang bertanding atas tiket Bebas pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan digugurkan keanggotaannya serta merta, kata Setiausaha Agung UMNO Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

Ketika memberi amaran itu hari ini, Tengku Adnan yang juga Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) turut meminta mereka yang tidak terpilih sebagai calon supaya tidak terlalu mengikut hati selain memahami Perlembagaan UMNO serta konsep wala' dan tabayyun yang diamalkan parti.

"Kita bermuzakarah, berbincang dan bertukar-tukar fikiran barulah kita dapat calon yang kita kehendaki. Itulah konsep yang selalu kita laung-laungkan iaitu kita wala' dan tabayyun.

"Wala' iaitu mengikut apa yang ketua kita telah putuskan dan tabayyun dengan bersama-sama untuk memastikan keputusan ketua dapat dilaksanakan," katanya mengulas desas-desus Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas (Jasa) Datuk Dr Mohd Puad Zarkashi akan bertanding sebagai calon Bebas selepas tidak disenaraikan sebagai calon BN pada PRU14.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas mengedarkan 9,000 kad PutraPay kepada pelajar, orang kurang upaya (OKU) dan warga emas di Putrajaya Sentral di sini hari ini, yang membolehkan mereka menaiki bas Nadiputra secara percuma dimana-mana laluan bas berkenaan selama setahun. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas

Sekianlah artikel Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ku Nan: Gugur Keanggotaan Jika Ahli UMNO Bertanding Tiket Bebas dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/ku-nan-gugur-keanggotaan-jika-ahli-umno.html

Subscribe to receive free email updates: