Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10

Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10 - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10
link : Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10

Baca juga


Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10


KUANTAN: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini meluangkan masa bertemu warga Angkatan Tentera Malaysia (ATM) di Kem Batu 10 di sini.

Turut serta isterinya Datin Seri Rosmah Mansor dan Panglima ATM Jen Tan Sri Raja Mohamed Affandi Raja Mohamed Noor.

Pertemuan kira-kira setengah jam dalam program  dihadiri oleh 2,000 anggota dan pegawai daripada pasukan 4 Briged dan Pangkalan Udara Kuantan termasuk anggota Badan Amal dan Kebajikan Isteri-Isteri Angkatan Tentera (Bakat) daripada cabang darat dan udara.

Dalam kesempatan itu, perdana menteri merakamkan penghargaan kerajaan atas sumbangan dan khidmat bakti seluruh warga ATM dalam mempertahankan kedaulatan negara.

Selepas majlis, Najib dan isteri menyertai barisan perajurit negara menikmati jamuan  tengah hari di perkarangan dewan lokasi berlangsungnya majlis itu. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10

Sekianlah artikel Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib Luangkan Masa, Berjumpa Dengan Warga ATM Di Kem Batu 10 dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/najib-luangkan-masa-berjumpa-dengan.html

Subscribe to receive free email updates: