Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar

Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar
link : Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar

Baca juga


Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar


BACHOK: Nik Abduh Nik Aziz masih belum berbincang dengan keluarga mengenai tindakan abangnya, Nik Omar, yang bertanding atas tiket PKR pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Nik Abduh berkata, beliau masih memerlukan sedikit masa sebelum mengulas tindakan abang keduanya yang memecah tradisi keluarga yang memperjuangkan PAS selama ini.

Katanya, tindakan mengejutkan itu masih belum boleh diterima ahli keluarga dan beliau pula mempunyai masa yang terhad untuk berbincang perkara itu dengan ibunya, Datin Tuan Sabariah Tuan Ishak, kerana perlu berkempen di Bachok.

"Perkara ini perlu dibincangkan terlebih dahulu bersama keluarga kerana saya sendiri tak tahu status sebenar isu ini," katanya ketika ditemui di Masjid Mukim Nipah, di sini, hari ini.

Nik Abduh yang juga bekas penyandang Parlimen Pasir Mas berdepan Datuk Dr Awang Adek Hussin dan calon PKR, Zulkifli Zakaria dari parti PKR bagi merebut kerusi Parlimen Bachok.

Beliau berkata, keluarganya perlu diberikan ruang sebelum memberi reaksi mengenai tindakan Nik Omar itu.

Nik Omar yang juga Pengetua Madrasah Darul Anuar Pulau Melaka pertama kali bertanding dalam PRU dan memilih di Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka, Pengkalan Chepa. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar

Sekianlah artikel Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nik Abduh: Keluarga Masih Belum Bincang & "Terkejut" Tindakan Nik Omar dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/nik-abduh-keluarga-masih-belum-bincang.html

Subscribe to receive free email updates: