Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu

Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu
link : Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu

Baca juga


Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu


KUALA LUMPUR: Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar meminta polemik Pakatan Harapan berpecah belah dan bakal memundurkan kaum Melayu jika menjadi kerajaan dihentikan.

Nurul Izzah mendakwa kononnya Pakatan Harapan adalah sebuah gabungan parti pembangkang yang bersatu-padu dalam agenda membangunkan seluruh masyarakat Malaysia terutama kaum Melayu yang merupakan majoriti di negara ini.

“Hakikatnya pentadbiran ekonomi BN telah menyeleweng dan mengakibatkan wujudnya jurang kekayaan yang nyata dalam kalangan masyarakat Melayu dan masyarakat luar bandar terbiar.

“Pakatan Harapan nekad mempertingkatkan kemampuan masyarakat Melayu,” dakwanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Beliau dipercayai membuat pemintaan itu berikutan masyarakat Melayu hari ini semakin menyedari Pakatan Harapan adalah sebuah gabungan pembangkang yang bakal menghakis kepentingan mereka.

Ia beikutan pelbagai kenyataan yang dibuat oleh pemimpin Pakatan Harapan berhubung agenda mereka untuk Malaysia sebelum ini.

Antaranya agenda `Malaysian Malaysia’ oleh DAP yang mendominasi Pakatan Harapan jelas mahu semua aspek di negara ini termasuk tentang kaum dan agama disama tarafkan. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu

Sekianlah artikel Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nurul Izzah Minta Hentikan Bahas Polemik Yang Pakatan Mundurkan Melayu dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/nurul-izzah-minta-hentikan-bahas.html

Subscribe to receive free email updates: