Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan

Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan
link : Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan

Baca juga


Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan


KUANTAN: Pegawai Khas Menteri Pengangkutan, Datuk Andrew Wong Kean Hwee (foto) dilaporkan bakal mewakili BN untuk bertanding di kerusi Parlimen Kuantan pada PRU14 ini. 

Biar pun kerusi tersebut "kontroversi" dan menjadi pertikaian antara parti komponen BN terutamanya UMNO, namun dari sumber yang boleh dipercayai mengatakan muktamad kerusi parlimen itu dikembalikan kepada MCA selepas UMNO gagal merampas kerusi itu sejak dua penggal lalu.

Difahamkan Andrew sudah mula melakukan gerak kerja sejak tahun lalu. Banyak aktiviti beliau menjurus ke aras kebajikan dan sosial. Malah, beliau banyak menghulurkan sumbangan derma kepada beberapa buat NGO dalam usaha mendekati rakyat mutakhir ini.

Apa pun, keputusan rasmi akan diumumkan oleh Pengerus BN Pahang dalam masa terdekat ini. Jika benar MCA bertanding, maka mereka memiliki tiga kerusi parlimen di Pahang untuk ditandingi pada PRU14 ini iaitu Kuantan, Bentong dan Raub. #PDO


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan

Sekianlah artikel Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pegawai Khas Kepada Menteri Pengangkutan, Bakal Calon BN Parlimen Kuantan dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/pegawai-khas-kepada-menteri.html

Subscribe to receive free email updates: