Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas

Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas
link : Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas

Baca juga


Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas


TEMERLOH: Keputusan Pakatan Harapan (PH) meletakkan calon luar bertanding di Temerloh pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) jelas menunjukkan niat sebenar pembangkang yang bukan mahu berkhidmat kepada rakyat.

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Temerloh Datuk Seri Mohd Sharkar Shamsudin berkata pakatan pembangkang itu hanya mahukan platform atau batu loncatan kerusi Parlimen Temerloh untuk mereka berucap di Parlimen berbanding mahu memberi khidmat kepada rakyat.

Beliau berkata sepanjang lima tahun lalu, rakyat boleh menilai sendiri kegagalan pembangkang dalam memberi perkhidmatan terutama ketika musibah banjir besar yang melanda daerah ini serta banyak lagi perkhidmatan yang gagal diberikan kepada rakyat.

"Hanya orang tempatan yang tahu apa sebenarnya diperlukan oleh rakyat sama ada dari sudut pembangunan infrastruktur, keceriaan dan sebagainya," katanya.

Beliau berkata demikian kepada media selepas menziarahi bekas Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Kuala Semantan (Pintas) Saleh Harun yang meninggal dunia di sini hari ini. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas

Sekianlah artikel Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sharkar: PRU14, Letak Calon Luar Di Temerloh Bukti PH Tidak Ikhlas dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/sharkar-pru14-letak-calon-luar-di.html

Subscribe to receive free email updates: