(DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar

(DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar
link : (DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar

Baca juga


(DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar

BUKIT MERTAJAM - AMK Permatang Pauh menyeru mana-mana ahli Parlimen parti itu mengosongkan kerusi mereka bagi memberi laluan kepada Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim kembali ke Dewan Rakyat. 

Naib Ketuanya, Haidhar Auni Dzolkapli berkata, sudah pasti rakyat di negara ini tidak sabar melihat bekas timbalan perdana menteri itu kembali berkhidmat untuk rakyat berikutan pengaruh, pengalaman dan pengetahuannya yang luas dalam urus tadbir negara.

Malah menurutnya, negara memerlukan gandingan mantap antara Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan Anwar dalam pembentukan Malaysia baharu.

“Atas semangat Malaysia baharu, Anwar perlu segera masuk bertanding kerana rakyat tidak sabar untuk melihat beliau kembali ke Dewan Rakyat,” katanya.

Haidhar berkata, pihaknya juga bangga dengan kejayaan Anwar yang berjaya menjadi jambatan antara Putrajaya dan Istana Negara seterusnya merungkaikan konflik pelantikan Peguam Negara.

Katanya, walaupun Anwar bukan seorang ahli Parlimen, tetapi tidak dapat dinafikan beliau merupakan seorang rakyat Malaysia yang berpengaruh.


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel (DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar

Sekianlah artikel (DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (DAH MULA GERAKAN?) AMK seru Kosongkan kerusi untuk Anwar dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/06/dah-mula-gerakan-amk-seru-kosongkan.html

Subscribe to receive free email updates: