Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing

Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing
link : Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing

Baca juga


Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing


Jangan jadi cepat pelupa. Dulu parti suci perintah Terengganu bila saman Petronas dan kerajaan isu royalti, dah lupa ke yang kerajaan Terengganu pakai khidmat peguam Tommy Thomas,” kata Hanipa merujuk kepada kerajaan Terengganu 1999 – 2004 yang dipimpin oleh Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang.





Sumber juga berkata, ramai pemimpin kanan PH juga menyebut Tommy tidak menguasai bahasa Melayu, dan ini akan meyulitkan lagi hubungan yang sedia rapuh antara kerajaan baru dengan sesetengah Raja-raja Melayu.

“Kata mereka, beliau tidak mampu menyusun satu ayat pun dalam bahasa Melayu,” katanya lagi.



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing

Sekianlah artikel Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rupa2nya PAS Pernah Guna Khidmat TOMMY THOMAS, Parti SUCI kuat kencing dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/06/rupa2nya-pas-pernah-guna-khidmat-tommy.html

Subscribe to receive free email updates: