Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017

Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017 - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017
link : Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017

Baca juga


Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017

Didalam penawaran perkhidmatan yang ditawarkan oleh Grab, salah satunya adalah GrabHitch yang membolehkan pengguna menumpang kenderaan pemandu lain. Yang membezakannya adalah pemandu tersebut tidak semestinya memandu GrabCar, dan pengguna perlu meletakkan jadual mereka sebelum menggunakannya.

GrabHitch

Selang setahun selepas pengenalan perkhidmatan ini, Grab mengumumkan yang mana perkhidmatan GrabHitch akan ditamatkan berkuatkuasa Ahad, 18 Jun 2017. Bermula tarikh ini juga penawaran GrabHitch tidak lagi akan terpapar dan pemandu yang berdaftar dengan GrabHitch disarankan untuk mendaftar sebagai pemandu GrabCar.

Penamatan perkhidmatan ini juga dikaitkan dengan perkhidmatan GrabShare, yang membolehkan pengguna berkongsi GrabCar dengan penumpang lain. Bahkan GrabShare membolehkan pengguna mendapatkan tempahan secepat mungkin, berbanding GrabHitch yang mempunyai tempoh minimum untuk menunggu 15 minit, disamping kebarangkalian yang rendah untuk mendapatkannya kerana ia tertakluk kepada pilihan pemandu.

Dengan pengumuman ini, salah satu perkhidmatan perkongsian kenderaan untuk perjalanan jarak jauh telah tamat. Adakah anda akan menggunakan GrabShare untuk perjalanan jarak jauh ?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ss7gLY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017

Sekianlah artikel Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perkhidmatan GrabHitch Akan Ditamatkan Pada 18 Jun 2017 dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/perkhidmatan-grabhitch-akan-ditamatkan.html

Subscribe to receive free email updates: