Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu !

Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu ! - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu !
link : Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu !

Baca juga


Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu !


KUANTAN: Sebuah treler yang dipercayai membawa muatan bauksit terbakar di Jalan Semambu berhampiran kawasan perindustrian, Semambu, pagi semalam.

Komander Operasi Balai Bomba Penyelamat Indera Mahkota, Penguasa Bomba Kanan II, Zulkefli Wan Yahaya berkata, pihaknya menerima panggilan kira-kira 11.19 pagi berhubung kejadian terbabit.

Menurutnya, seramai tujuh anggota telah diarahkan ke lokasi kejadian bagi mengawal kebakaran tersebut.

“Bila sampai, kita dapati kebakaran berlaku membabitkan kepala treler dan ia musnah secara keseluruhan.

“Namun pihak kita berjaya padam kebakaran terbabit dalam 45 minit,” katanya dalam satu kenyataan di sini.

Bagaimanapun katanya, tiada sebarang kemalangan jiwa dilaporkan kerana pada ketika itu pemandu tidak berada dalam kenderaan berat terbabit. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu !

Sekianlah artikel Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sebuah Lori 'Treler Bauksit' Tanpa Pemandu, Terbakar Di Semambu ! dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/sebuah-lori-treler-bauksit-tanpa.html

Subscribe to receive free email updates: