"Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin

"Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin
link : "Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin

Baca juga


"Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin


Abdallah berasa takut kerana ramai wanita yang meminta nasihat tentang perkahwinan daripadanya.

Nasihat terbaik yang boleh diberikannya ialah ambillah selama mana masa yang mungkin untuk mempercayai seorang lelaki yang mengatakan dia mencintai anda. Biarlah bertahun-tahun.



Seorang lelaki yang boleh anda percayai sepenuh hati? Anda boleh tunggu dia, dan dia boleh tunggu anda. Dia akan menggalakkan anda untuk membina kepercayaan tersebut sebelum majlis perkahwinan anda berdua.

Biarlah sebaik mana pun lelaki itu, ambil masa anda. Jangan "uji" dia dengan kekejaman, tetapi uji dia dengan perangainya.

Tengok macam mana layanan dia terhadap orang lain (terutama layanannya terhadap keluarganya). Luangkan masa untuk melihat sikapnya. Dengar perkataan yang digunakan. Ambil perhatian dan fikir sebaiknya.



Nak kahwin dengan seseorang yang akan bersama anda sepanjang hayat? Anda boleh tunggu setahun dua untuk dia buktikan sikapnya.

Dan ini nasihat yang ibu saya pernah berikan kepada saya: "Kenal seseorang sekurang-kurangnya tiga tahun. Tiada sesiapa yang boleh sembunyikan dirinya selama itu."

Dan betul kata ibu saya. Saya dah pernah tengok, uji, dan buktikannya dengan beratus orang: sikap semua orang akan terlihat selepas 3 hingga 17 bulan.



Tahu tak kenapa? Sebab keserasian yang romantis itu hanya bertahan selama 17 bulan. Mereka dah uji berulang kali.

Letak ke tepi rasa serasi tu. Ikut nasihat ini: ambil masa anda.
Sebab mungkin susah nak tunggu tetapi wanita yang didera melalui perkahwinan... Anda tidak akan pernah sembuh daripadanya. Anda boleh tunggu.

Tak perlu tergesa-gesa berkahwin jika belum bersedia. Penantian anda pasti berbaloi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t1P3BH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel "Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin

Sekianlah artikel "Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Tunggu tiga tahun baru kahwin"- Ini Nasihat Terbaik untuk Orang yang Nak Berkahwin dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2017/06/tunggu-tiga-tahun-baru-kahwin-ini.html

Subscribe to receive free email updates: