BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya

BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya
link : BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya

Baca juga


BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya


PEKAN: Berikut adalah pertandingan yang dijangka bakal berlangsung di Parlimen 085 Pekan, DUN N20 Pulau Manis, DUN N21 Peramu Jaya, DUN N22 Bebar, dan DUN N23 Chini.

Di Parlimen Pekan, penyandangnya selama sepuluh penggal berturut-turut, Datuk Seri Najib Tun Razak dijangka akan menghadapi saingan daripada Ahli Majlis Pengurusan Tertinggi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) Zahid Md Arip.

Zahid, yang sebelum ini merupakan Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), mempunyai karektor yang cukup berwarna-warni dalam politik tanah air kerana sejarah menyaksikan cucu bekas Timbalan Perdana Menteri Tun Ghabar Baba ini kerap berubah kem.

Baru-baru ini beliau pernah direman oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) atas dakwaan terbabit dalam salah laku urus niaga melibatkan aset Felda Investment Corporation (FIC).

Seorang lagi yang bakal memberi saingan di Pekan ialah Naib Yang Dipertua PAS Kawasan Pekan, Kapten (B) Ahiatudin Daud.

Pada Pilihan Raya Umum yang lepas, Datuk Seri Najib menewaskan calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd Fariz Abd Talib dengan majoriti 35,613 undi. #sumber



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya

Sekianlah artikel BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BN "Tiada Masalah" Pertahankan Parlimen Pekan Dan Empat DUN Di Bawahnya dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/bn-tiada-masalah-pertahankan-parlimen.html

Subscribe to receive free email updates: