Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan

Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan
link : Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan

Baca juga


Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan


KUANTAN: Mudir Madrasah Tahfiz Al-Hajj, Permatang Badak di sini, Benzin Dagok bertanding merebut kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Panching menentang tiga calon lain pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Bertanding atas tiket Bebas, Benzin yang berusia 57 tahun itu bakal dicabar penyandang dari Barisan Nasional (BN), Datuk Mohd Zaili Besar, 52 tahun, dan calon PAS, Mohd Tarmizi Yahaya, 43 tahun, serta calon PKR, Kamarzaman Mohamed Yunus, 62 tahun.

Benzin berkata, ini adalah kali pertama beliau bertanding dalam pilihan raya umum dan berharap pengundi memilihnya untuk menjadi wakil rakyat di kawasan berkenaan.

Katanya, beliau akan membawa hal-hal kemanusiaan yang lebih dekat di hati rakyat selain kesefahaman dalam agama Islam.

"Saya punya prinsip yang tersendiri dan jika rakyat memilih saya, saya yakin banyak perkara baharu yang dapat mereka lihat dengan mata hati.

"Saya mahu anak-anak musa sekarang ini kembali kepada landasan Islam yang sebenar kerana jika dibiarkan, anak-anak muda ini akan berpecah," katanya ketika ditemui selepas penamaan calon bagi Parlimen Paya Besar dan tiga kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) dibawahnya di Dewan SUKPA di sini, hari ini. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan

Sekianlah artikel Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mudir Tahfiz Tanding Kerusi DUN Panching, Mahu Bawa Isu Islam & Kemanusiaan dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/mudir-tahfiz-tanding-kerusi-dun.html

Subscribe to receive free email updates: