Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS !

Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS ! - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS !
link : Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS !

Baca juga


Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS !


BENTONG: Timbalan Presiden PAN, Salahuddin Ayub menjadikan ceramah Pakatan Harapan (PH) di Felda Mempaga 1, di sini sebagai medan buatnya untuk menghentam Pas.

Selain menuduh kerajaan Barisan Nasional (BN) yang ditadbir Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai sebuah kerajaan zalim, Pas juga dituduhnya sebagai sebuah parti yang tidak mengamalkan ajaran Islam apabila dilihat bekerjasama dengan UMNO.

"Bagaimana Pas sebagai sebuah parti Islam boleh bersekongkol dengan Najib yang mencuri duit rakyat? Pas apa ini, ini bukan ajaran Islam. Saya minta semua jangan undi Pas, undi Pas bermakna bagi undi kepada UMNO," katanya.

Turut hadir dalam ceramah yang hanya dihadiri kira-kira 50 orang itu ialah calon PKR bagi Parlimen Bentong, Wong Tack dan calon Dewan Undangan Negeri (DUN), Ketari, Young Syefura Othman. #sumber



Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS !

Sekianlah artikel Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ceramah PH Di Felda Mempaga 1, Salahuddin Hentam Najib & PAS ! dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/ceramah-ph-di-felda-mempaga-1.html

Subscribe to receive free email updates: