Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ?

Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ? - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ?
link : Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ?

Baca juga


Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ?


PETALING JAYA: PKR hari ini mempersoalkan keputusan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membatalkan pencalonan ahli PPBM atas alasan bankrap walaupun surat daripada Jabatan Insolvensi menunjukkan sebaliknya.

Imej surat bertarikh 27 April 2018 itu dipaparkan di laman Facebook rasmi Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ia menyebut bahawa Yaakob Osman, ketua PPBM Nibong Tebal, tidak bankrap.

“Pelik tapi bukan luar biasa di bawah kerajaan Umno/BN” kata laman Facebook itu.

Semalam Yaakob dibatalkan pencalonannya untuk bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Penaga, Pulau Pinang, sementara di Johor, calon PPBM bagi kerusi Bukit Pasir, Pizi Jihat, turut dibatalkan atas sebab sama.

Pizi juga berkata, beliau telah memeriksa status insolvensinya dan disahkan bukan seorang bankrap. Bagaimanapun pegawai pengurus pilihan raya SPR berkata carian badan itu menunjukkan sebaliknya. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ?

Sekianlah artikel Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Surat Rasmi 'Sahkan' Calon PPBM Tak Bankrap, Kenapa Pencalonan Di Batal SPR ? dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/surat-rasmi-sahkan-calon-ppbm-tak.html

Subscribe to receive free email updates: