Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru

Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru
link : Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru

Baca juga


Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru


KUANTAN: Biarpun dijangka menyaksikan pertembungan tiga penjuru, namun Pakatan Harapan (Harapan) percaya tidak menghadapi masalah untuk kekal menang kerusi Parlimen Kuantan.

Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR,  Fuziah Salleh berkata, pertembungan tiga penjuru sebenarnya memberi kelebihan kepada PKR berdasarkan keadaan semasa.

Beliau berkata, rakyat melihat Harapan sebagai pakatan yang kuat untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada selepas mereka ‘sakit’ dan ‘perit’ dengan dasar kerajaan sedia ada.

“Kalau tiga penjuru ke... empat penjuru ke.. lima penjuru sekali pun, rakyat akan lihat ia sebagai spoiler. Mereka hanya lihat pakatan yang paling kuat sebab mereka sudah perit, sengsara dengan dasar kerajaan sedia ada yang banyak menghimpit mereka dengan kos sara hidup.

“Saya rasakan apa yang rakyat mahu dan rakyat akan lihat adalah spoiler yang hendak lawan Umno, lawan BN, memastikan UMNO dan BN kalah dan kerajaan baharu dibentuk. Semua orang ambil berat mengenai perkara ini,” katanya pada sidang media selepas melancarkan laporan prestasi sepanjang dua penggal menjadi Ahli Parlimen Kuantan di Bilik Gerakan, Pusat Khidmat PKR, di sini, semalam.

Turut hadir, calon kerusi DUN Inderapura, Fakhrul Anuar Zulkawi dan calon kerusia Dun Teruntum, Sim Chon Siang.

Sementara itu, Fuziah berharap calon BN yang akan bertanding di kerusi Parlimen perlu bertanding secara gentlemen.

“Saya mahu bertanding secara sihat dan kita tampilkan apa yang kita boleh tawarkan kepada masyarakat. Seperti hari ini (semalam), saya tampilkan laporan kad saya untuk rakyat nilai dan fikir sendiri," katanya. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru

Sekianlah artikel Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fuziah Dakwa Pakatan Harapan Tiada Masalah Bersaing Tiga Penjuru dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/fuziah-dakwa-pakatan-harapan-tiada.html

Subscribe to receive free email updates: