Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama

Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama
link : Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama

Baca juga


Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama


KUANTAN: Proses penamaan calon Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) bagi kerusi Parlimen P083 Kuantan, disifatkan paling lama untuk diselesaikan selepas proses yang bermula jam 9 pagi tadi hanya diumumkan pada jam 1.08 petang.

Selesai proses penamaan calon, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengumumkan pertandingan tiga penjuru melibatkan calon Pakatan Harapan (P, Barisan Nasional dan PAS bagi kerusi Parlimen Kuantan serta kerusi Dewan Undangan Negeri, DUN Teruntum (N14), Tanjung Lumpur (N15) dan Inderapura (N16).

Calon P083, Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh berkata, proses penamaan calon bagi pilihanraya kali ini disifatkan paling panjang pernah dilalui beliau sehingga meresahkan penyokong yang berada di luar Pusat Penamaan Calon di Bangunan Majlis Perbandaran Kuantan, MPK di sini.

“Setiap kali saya menyuarakan isu kelewatan proses penamaan calon Parlimen Kuantan pagi ini, pegawai bertugas hanya berkata mereka sedang menanti kelulusan pihak SPR. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama

Sekianlah artikel Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fuziah: Proses "Penamaan" Calon Parlimen "Kuantan", Ambil Masa Lama dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/fuziah-proses-penamaan-calon-parlimen.html

Subscribe to receive free email updates: