"Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ?

"Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ? - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ?
link : "Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ?

Baca juga


"Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ?


KUALA LUMPUR: Ketua Pemuda MIC C Sivarraajh dijangka akan bertanding di kerusi parlimen Cameron Highlands yang sebelum ini dikehendaki Presiden MyPPP, MKayveas.

Kecewa dengan keputusan itu, Kayveas dilaporkan berkata beliau akan membawa MyPPP keluar daripada BN jika tidak diberikan kerusi tersebut.

Kayveas sebelum ini mendedahkan bahawa dia ditawarkan kerusi parlimen Segambut namun dia menolak.

Awal hari ini, BN Wilayah Persekutuan mengumumkan Naib Presiden MyPPP Loga Bala Mohan sebagai calon di Parlimen Segambut.

Loga mengesahkan bahawa Segambut merupakan satu-satunya kerusi yang akan ditandingi MyPPP dalam PRU kali ini. 

Ia juga bererti Kayveas terpinggir tanpa kerusi untuk ditandingi. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel "Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ?

Sekianlah artikel "Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Gagal" Dapatkan Kerusi Parlimen Cameron Highland, Kayveas Mahu Bawa MyPPP Keluar BN ? dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/gagal-dapatkan-kerusi-parlimen-cameron.html

Subscribe to receive free email updates: