Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan

Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan
link : Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan

Baca juga


Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan


KUANTAN: Mahkamah Sesyen di sini hari ini menetapkan tarikh 23 Mei depan sebagai tarikh sebutan semula berhubung kes kes liwat dan serangan seksual terhadap 10 pelajar sebuah maahad tahfiz di sini sejak Julai tahun lalu.

Hakim Siti Aminah Ghazali menetapkan tarikh berkenaan bagi membolehkan pihak pendakwaan melengkapkan dokumen perubatan semua mangsa daripada pihak Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA).

Pihak pembelaan bagaimanapun tidak mempunyai bantahan dan memaklumkan masih belum menerima dokumen lengkap berhubung laporan perubatan semua mangsa.

Kes dikendalikan Timbalan Pendakwaraya, Fatinah Abu Bakar manakala tertuduh, Nasrul Arman Ahmad, 41, diwakili peguam Datuk Syed Azimal Amir Syed Abu Bakar. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan

Sekianlah artikel Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mahkamah: "Sebutan" Kes Liwat Pelajar Tahfiz Di Tangguh Ke 23 Mei Depan dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/mahkamah-sebutan-kes-liwat-pelajar.html

Subscribe to receive free email updates: