Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab !

Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab ! - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab !
link : Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab !

Baca juga


Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab !


KUANTAN: Tindakan individu yang mempertikaikan sistem pemilihan calon Barisan Nasional (BN) secara terbuka termasuk menerusi media sosial hanya disebabkan tidak terpilih untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-14, adalah perbuatan tidak bertanggungjawab, kata Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin.

Beliau berkata mereka sepatutnya membuktikan kematangan dan menerima keputusan pucuk pimpinan dengan hati terbuka.

"Inilah masanya anggota parti diuji sama ada apa yang kita cakap selama ini hanya bersifat retorik atau betul-betul menghayati konsep kesetiaan kepada parti.

Selama ini kita mendengar mereka bercakap akan menyokong siapa sahaja yang dipilih. Jadi di sini kita boleh melihat bagaimana mereka yang tidak dipilih menghadapi ujian ini," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Fasa 2 Akademi Bola Sepak Negara Mokhtar Dahari, di sini hari ini.

Turut hadir balu legenda bola sepak negara Allahyarham Datuk Mokhtar Dahari, Datin Tengku Zarina Tengku Ibrahim. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab !

Sekianlah artikel Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mereka Yang "Pertikaikan" Sistem Pilih Calon Tak Bertanggungjawab ! dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/mereka-yang-pertikaikan-sistem-pilih.html

Subscribe to receive free email updates: