Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman

Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman
link : Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman

Baca juga


Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman


PEKAN: Warga DRB-Hicom di Pekan menyifatkan pemberian kuota khas sebanyak 20 peratus daripada unit rumah Program Perumahan Rakyat (PPR) di sini yang bakal siap dalam tempoh tiga tahun, sebagai penyelesaian kepada permasalahan perumahan yang mereka hadapi sebelum ini.

Bagi seorang kakitangan syarikat itu, Zainizam Daud, 43, pengumuman yang dilakukan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada Majlis Ramah Mesra Bersama Warga DRB-HIcom dan Pelancaran Projek PPR hari ini amat membantu semua pekerja kilang di sini yang masih tidak memiliki kediaman sendiri.

"Kita tahu untuk memiliki sebuah rumah pada masa kini memerlukan kemampuan kewangan yang tinggi menyebabkan masih ramai yang menyewa rumah kerana tidak mampu memandangkan kebanyakan yang bekerja di sini hanya sebagai operator kilang.

"Kami amat bersyukur dengan kuota yang diberikan dan ia adalah peluang berharga kepada pekerja yang mengimpikan kediaman sendiri.

"Kami juga berterima kasih dengan bayaran insentif sebanyak RM500 yang akan diberikan pada 30 April ini, kami amat bersyukur atas segala kemudahan yang diberikan," katanya ketika ditemui Bernama di sini. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman

Sekianlah artikel Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib: Kuota 20 Peratus PPR Pekan Bantu Warga DRB Miliki Kediaman dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/najib-kuota-20-peratus-ppr-pekan-bantu.html

Subscribe to receive free email updates: