Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan"

Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan" - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan", kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan"
link : Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan"

Baca juga


Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan"


KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau tetap setia dan tidak pernah mengambil mudah terhadap kawasan serta penduduk Parlimen Pekan.

Najib yang akan mempertahankan kerusi Parlimen Pekan pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) untuk penggal ke-10 berkata beliau akan terus melaksanakan pelbagai inisiatif dan bekerja kuat supaya pengundi dapat melihat sendiri apa yang diusahakan dan dicapai, dan membuat keputusan di peti undi berdasarkan pencapaian tersebut.

"Sebagai Ahli Parlimen Pekan, saya menyimpan harapan cukup besar untuk memastikan kebajikan setiap penduduk Pekan terjaga dan untuk Pekan terus membangun maju dan berjaya."

"Hari ini impian dan harapan tersebut telah dapat dicapai, Pekan cukup pesat membangun dalam pelbagai bidang, daripada pendidikan sehinggalah ke pekerjaan," kata Najib menerusi catatan di laman blog www.najibrazak.com, hari ini.

Katanya siapa sangka kawasan kecil seperti Pekan mempunyai Institut Pengajian Tinggi seperti Kampus Universiti Malaysia Pahang dan Universiti Automotif DRB-Hicom selain menjadi pilihan kilang-kilang syarikat terkemuka dunia beroperasi seperti Mercedes-Benz, Volkswagen, Isuzu dan Suzuki yang menyediakan peluang pekerjaan kepada penduduk setempat.

"Malah saya cukup berbangga Kilang Mercedes-Benz di Pekan ini adalah kilang pertama di luar negara Jerman yang diberi kepercayaan untuk memasang model paling mewah Mercedes-Benz iaitu S-Class!," katanya. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan"

Sekianlah artikel Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan" kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib: "Saya Tetap Setia Dan Tidak Pernah "Ambil Mudah" Penduduk Pekan" dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/najib-saya-tetap-setia-dan-tidak-pernah.html

Subscribe to receive free email updates: