Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang

Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang
link : Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang

Baca juga


Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang


JERANTUT: Penduduk di daerah ini menyambut gembira pengumuman Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang meluluskan bangunan Pusat Transformasi Bandar (UTC) bagi kemudahan rakyat di sini.

Najib meluluskan bangunan UTC berkenaan selepas mempertimbangkan permintaan penduduk melalui Ahli Parlimen Jerantut, Datuk Ahmad Nazlan Idris bagi kemudahan untuk berurusan di jabatan-jabatan tertentu.


Menurutnya, atas sambutan hebat penduduk di sini, beliau turut meluluskan peruntukkan RM1 juta bagi pembinaan surau Sekolah Menengah Agama Tengku Afzan di sini.

"Kita akan mempertimbangkan permintaan lain jika Barisan Nasional mengekalkan majoriti kemenangan di sini dan saya percaya penduduk di sini setia dengan BN.

"Selain itu, peruntukan sebanyak RM36.42 juta turut diluluskan untuk menaiktaraf empat buah klinik kesihatan di iaitu di Kampung Labu, Kuala Tahan, Kampung Piol dan blok pergigian Klinik Kesihatan Kuala Tekam termasuk Hospital Jerantut," katanya ketika berucap pada Program Ramah Mesra Bersama Perdana Menteri di Dataran Jerantut di sini hari ini.

Turut hadir ialah Menteri Besar, Datuk Seri Adnan Yaakob dan Ahli Parlimen Jerantut, Datuk Ahmad Nazlan Idris.

Kewujudan UTC di daerah ini bakal menjadi yang kedua di daerah ini dan bakal memberi kemudahan sehenti urusan di agensi dan jabatan kerajaan bagi kira-kira 90,000 penduduk di sini. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang

Sekianlah artikel Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib "Umum" Jerantut Bakal Jadi Lokasi Yang Kedua UTC Dii Pahang dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/najib-umum-jerantut-bakal-jadi-lokasi.html

Subscribe to receive free email updates: