PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN

PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN
link : PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN

Baca juga


PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN


SHAH ALAM: PPBM akan meletakkan calon di tiga kerusi Parlimen dan sembilan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Pengerusi PPBM Selangor, Datuk Abdul Rashid Asari (foto) mengumumkan perkara itu di sini hari ini berkata tiga calon bagi kerusi Parlimen adalah Kalam Salan (Sabak Bernam); Mohd Ashyraf Basri (Sungai Besar) dan Kapten (B) Datuk Dr Zulkaferi Hanafi (Tanjong Karang).

Bagi DUN pula, calon bagi sembilan kerusi berkenaan ialah Mohd Hamizar Sulaiman (Sungai Air Tawar); Mohd Azmil Misman (Sungai Burong); Harumaini Omar (Batang Kali); Mohd Najib Itam Othman (Jeram); Mejar Datuk Abd Wahid Bidin (Kuang).

Selain itu, Abdul Rashid sendiri akan bertanding di DUN Selat Klang; Mohd Rais Zulkifli (DUN Semenyih); Roszani Roslan (DUN Sijangkang) dan Adhif Syan Abdullah (DUN Dengkil).

Pengumuman tersebut jelas menunjukkan Pakatan Harapan (PH) telah menolak hasrat PPBM sebelum ini yang mahu bertanding di 12 kerusi DUN sandangan Barisan Nasional (BN) pada PRU13. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN

Sekianlah artikel PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PPBM Selangor Bertanding Fi Tiga Kerusi Parlimen Dan Sembilan DUN dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/ppbm-selangor-bertanding-fi-tiga-kerusi.html

Subscribe to receive free email updates: