Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh

Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh
link : Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh

Baca juga


Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh


KUANTAN:  Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Pahang, Datuk Seri Mohd Sharkar Shamsudin akan bertanding di dua kerusi pada PRU14 ini.

Beliau  akan bertanding di DUN Lanchang dan juga parlimen Temerloh. Berdasarkan persempadanan semula, Sharkar berpeluang untuk menang dikedua-dua kerusi tersebut. 

Kerusi DUN Lanchang adalah kubu kuat Sharkar sejak beberapa penggal lalu. Beliau menang ke atas calon PKR, Ahmad Nizam Hamid pada PRU13 dengan majoriti 1,127 undi.

Pada PRU13 lalu, kerusi Parlimen Temerloh telah dimenangi oleh calon PAS, Nasrudin Hassan yang menewaskan calon BN, Datuk Saifuddin Abdullah dengan majoriti 1,070 undi. 

Kedua-dua calon tersebut akan berentap sekali lagi di kerusi Parlimen Indera Mahkota pada PRU14 ini. #PDO




Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh

Sekianlah artikel Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sharkar Tanding Di Dua Kerusi, Iaitu DUN Lanchang, Parlimen Temerloh dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/sharkar-tanding-di-dua-kerusi-iaitu-dun.html

Subscribe to receive free email updates: