Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj"

Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj" - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj", kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj"
link : Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj"

Baca juga


Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj"


KUALA LUMPUR: Kerajaan telah mengarahkan siasatan segera dijalankan terhadap dakwaan yang dibuat oleh Tun Dr Mahathir Mohamad bahawa pesawat peribadi yang hendak dinaikinya ke Langkawi awal hari ini mungkin telah disabotaj.

Menteri Pengangkutan Datuk Seri Liow Tiong Lai berkata Jabatan Penerbangan Awam telah diarah untuk menyiasat perkara itu.

"Dakwaan ini serius, kami memandang berat dakwaan itu. Pada masa yang sama, kami berharap ini bukan satu drama politik. Ini bukan perkara yang boleh digunakan untuk kepentingan politik," kata beliau dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Liow berkata kapten dan pemilik jet peribadi itu akan diminta untuk memberi kenyataan mereka.

"Ini adalah perkara yang serius mengenai keselamatan penerbangan dan kami tidak mahu sesiapa pun meragui standard dan pematuhan kami," kata beliau. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj"

Sekianlah artikel Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj" kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Siasatan Segera Di Arah, Tentang Dakwaan Dr M "Pesawat Di Sabotaj" dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/siasatan-segera-di-arah-tentang-dakwaan.html

Subscribe to receive free email updates: