Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14

Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14 - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14
link : Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14

Baca juga


Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14


SEREMBAN: Datuk Seri Mohamad Hasan akan bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Rantau pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14).

Perkara itu diumumkan beliau semasa Majlis Penyerahan Watikah Kepada Calon-Calon Barisan Nasional (BN) Negeri Sembilan bagi PRU-14 untuk Parlimen dan DUN di kediaman rasmi Menteri Besar di sini sebentar tadi.

Mohamad yang juga Pengerusi BN negeri merupakan penyandang kerusi tersebut sejak tiga penggal lalu.

Sementara itu, Khairy Jamaluddin Abu Bakar dan Datuk Seri Hasan Malek kekal sebagai calon BN, masing-masing bagi kerusi Parlimen Rembau dan Kuala Pilah.

Bagaimanapun, penyandang kerusi Parlimen Jempol yang juga bekas Pengerusi Felda, Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad digugurkan dari senarai calon. #sumber




Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14

Sekianlah artikel Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekas Pengerusi Felda, Isa Samad Di Gugurkan Jadi Calon BN PRU14 dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/bekas-pengerusi-felda-isa-samad-di.html

Subscribe to receive free email updates: