PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera

PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera
link : PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera

Baca juga


PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera


BERA: Anggota Majlis Tertinggi UMNO Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang mewakili Barisan Nasional (BN) bagi kerusi Parlimen Bera akan menghadapi persaingan tiga penjuru pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) nanti.

Beliau yang juga penyandang kerusi parlimen itu ditentang Musaniff Ab Rahman daripada PAS dan calon PKR Zakaria Abdul Hamid.

Pengawai Pengurus Pilihan Raya kawasan Bera Datuk Razihan Adzharuddin kemudiannya mengumumkan calon bertanding untuk Parlimen Bera, DUN Guai, DUN Triang dan DUN Kemayan pada 12.40 tengah hari,.

Bagi DUN Guai penyandang kerusi itu Datuk Seri Norol Azali Sulaiman (BN) ditentang Ahmad Majdil Fauzi Abd Aziz (PKR) dan Mohd Shahrul Mohamed (PAS).

DUN Triang pula bakal menyaksikan perlawanan satu lawan satu antara penyandang Leong Yu Man (PKR) dan Tan Tin Loon (BN), manakala DUN Kemayan turut menyaksikan pertandingan tiga penjuru antara penyandang Datuk Mohd Fadil Osman (BN), Monalan Mohamad (PKR) dan Md Yusof Che Din (PAS). #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera

Sekianlah artikel PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU14: Ismail Sabri Berhadapan Tiga Penjuru Di Kerusi Parlimen Bera dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/pru14-ismail-sabri-berhadapan-tiga.html

Subscribe to receive free email updates: