"Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat

"Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat
link : "Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat

Baca juga


"Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat


TEMERLOH: Wakil calon PAS Dewan Undangan Negeri (DUN) Lanchang, Nor Azizi Che Soh, 58, meninggal dunia semasa mesyuarat penyelarasan pilihan raya di bilik mesyuarat Majlis Perbandaran Temerloh (MPT) di sini hari ini.

Pegawai Pengurus Pilihan Raya Parlimen Temerloh Datuk Azlan Md Yaman mengesahkan perkara itu ketika dihubungi Bernama.

Menurutnya, sebelum kejadian Nor Azizi sedang bermesyuarat penyelarasan wakil calon dan ejen pilihan raya bersama Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) di bilik mesyuarat MPT.

Katanya, Allahyarham kemudian pengsan dan terjatuh dari kerusi pada pukul 4.30 petang dan dikejarkan ke Hospital Sultan Haji Ahmad Shah sebelum disahkan meninggal dunia tidak lama kemudian.

Difahamkan, Nor Azizi juga adalah Anggota Jawatankuasa PAS kawasan Temerloh hadir pagi tadi sewaktu proses penamaan calon di Dewan Tun Razak di sini sebagai wakil calon PAS DUN Lanchang Hasan Omar. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel "Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat

Sekianlah artikel "Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Wakil" Calon PAS DUN Lanchang Meninggal Dunia Masa Mesyuarat dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/wakil-calon-pas-dun-lanchang-meninggal.html

Subscribe to receive free email updates: