Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis

Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis - Hallo sahabat KHABAR MELAYU, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Melayu, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis
link : Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis

Baca juga


Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis


BAGAN DATUK: Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengesahkan Raja Bomoh atau nama sebenarnya Ibrahim Mat Zin tidak bertanding sebagai calon Bebas bagi kerusi Parlimen Bagan Datuk kerana muflis.

Raja Bomoh yang sebelum ini mengumumkan hasrat bertanding kerusi itu tidak kelihatan di pusat penamaan calon di Dewan Gemilang, Sekolah Menengah Sains Bagan Datuk di sini sehingga tempoh penamaan calon tutup pukul 10 pagi.

Ahmad Zahid yang juga Menteri Dalam Negeri berkata Ibrahim telah diisytiharkan bankrap oleh Jabatan Insolvensi.

"Saya mengalu-alukan kedatangannya tetapi dia ada masalah dan itu bukan tanggungjawab kita," katanya pada sidang media selepas proses penamaan calon di sini hari ini.

Ibrahim mengumumkan pengundurannya daripada bertanding di kawasan Parlimen Bagan Datuk bagi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) menerusi laman sosial Facebook 'Raja Bomoh Politik' petang semalam. #sumber


Appear First on Khabar Melayu


Demikianlah Artikel Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis

Sekianlah artikel Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Zahid: "Raja Bomoh" Tak Tanding Pilihanraya Umum Kerana Muflis dengan alamat link https://khabarmelayu.blogspot.com/2018/04/zahid-raja-bomoh-tak-tanding.html

Subscribe to receive free email updates: